dinsdag 15 maart 2016

Mascotte 'Tutje Trudy'

Waarom ik met een muis als mascotte op mijn stuurtas rond rijd, is als volgt gekomen. 'Tutje Trudy' reist sinds 2013 met mij mee. We kochten haar in de autoslaaptrein voor het goede doel Cliniclowns, toen we met onze Giants van 15 jaar oud op weg waren naar Noord-Italië voor een fietsvakantie door de regio's Piemonte (I) en de Provence (F).

'Tutje Trudy' heeft het mooi bekeken: het mooiste uitzicht èn niks hoeven doen, behalve af en toe slecht weer incasseren. Zij bezit inmiddels 10 zelf gehaakte of gebreide vlaggetjes van de landen waar we één of meerdere keren op fietsvakantie zijn geweest. Dit jaar komt daar een vlaggetje van Spanje bij! En mocht er onderweg iets gebeuren of mensen zijn mijn naam vergeten dan ben ik met deze mascotte ook nog eens makkelijk herkenbaar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten